Cal aprofitar la Vida

MOGAR

MOGAR reneix per donar visibilitat a un estil de vida, a una actitud ia un valor generacional. La nova marca creix amb una nova idea de vitalitat. MOGAR té un objectiu principal: cuidar-te durant la teva aventura. Està sempre aquí.

Des de Muma hem treballat per sintetitzar la gran varietat de productes en una identitat sòbria, directa i segura de si mateixa. Colors potents, tipografies clares i estructures simples encaixen com una gran cadena, un engranatge perquè el consumidor percebi la inspiració i l’energia adequada.

Ortopèdia Mogar S.A. necessitava un nou impuls, aturar-se, recollir confiança i rellançar-ne la vitalitat. L´objectiu del nou branding era potenciar l´esperit aventurer i inspirador. La simplificació del Naming a MOGAR i d’un baseline que el reforça, Inspiring care, van ser les primeres decisions que es van prendre.

La visió de la nova etapa era clara, MOGAR vol ser el proveïdor ideal per a tots aquells que decideixen encarar els reptes de la vida amb gran vitalitat, confiança i il·lusió. I la missió també, basada en la idea d’oferir productes de qualitat a tots els membres de la família per acompanyar-los a assolir adequadament els objectius.

Un altre repte que la nova identitat de la Marca ens reclamava era la seva arquitectura, ja que el ventall de productes de què disposen és tan divers que calia trobar bons calaixos per ordenar la gamma. Les submarques Health, Life i Beauty i els seus colors complementaris són la fórmula ideal per resoldre’l.

N’hem trobat el nucli. MOGAR és un magnífic suport en moments inspiradors de vitalitat. I per a Muma és un orgull haver construït aquest canvi amb energia i entusiasme.